spring

آخرين اخبار

spring
social
spring

آخرين اخبار

پسته و تاثیرات آن بر سلامتی بدن

پنج شنبه سیم 11 1399

پسته یکی از مواد طبیعی بسیار مفید برای بدن بوده که تاثیر فوق العاده بر بدن به جای میگذارد . پسته ماده بسیار مقوی بوده است و حاوی ویتامین های ب ،۱ ب 3، ویتامین E بوده و املاح مغذی شامل آهن، پتاسیم، فسفر و کلسیم را دار است. مغز پسته به دلیل دارا بودن آهن، خون ساز است و معمولاً به افرادی که از کم خونی فقر آهن رنج می برند، مصرف آن توصیه می شود.



خواص پسته بر بدن 


پسته یکی از مواد معدنی فوق العاده خاص میباشد که برای بدن بسیار مفید بوده است . این ماده حاوی کلسیم و آهن در پسته سبب شده که این نوع خشکبار نقش بسیار مهمی در استحکام ‌بخشیدن به استخوانها و دندانها و همچنین برای افرادی که به کم خونی و فقر آهن دچار میباشند میتوانند از آن برای  درمان و نیز رفع این بیماری و مشکلات در بدن استفاده کنند 

اگر به بیماری و نیز فقر ویتامین دچار میباشید بهتر است بدانید از این ماده در برنامه غذایی خود میتوانید استفاده کنید . ترکیبات موجود در این ماده تاثیر فوق العاده ای بر بدن به جای گذاشته و از این منظور قادر است کمبود و بدن را تا حدودی جبران کند .

خوردن پسته برای افزایش حافظه و تقویت ذهن نیز مفید است و از این رو بهتر است از این ماده در رژیم غذایی خود استفاده کنید تا درصد ابتلا به بیماری فراموشی مانند آلزایمر کاهش بیابد . 

(0) نظر
X