spring

آخرين اخبار

spring
social
spring

آخرين اخبار

خواص میوه پاپایا بر بدن

پنج شنبه سیم 11 1399

 میوه پاپایا یکی از میوه خاص میباشد که برا ی بدن بسیار مفید میباشد . خواص و فواید پاپایا بسیار زیاد است. این میوه حاوی آنزیمی به نام پاپایین است. این آنزیم زنجیره های پروتئینی ماهیچه های گوشت را می‌شکند و هضم آن را ساده‌تر می‌کند. پاپایا سرشار از آنتی اکسیدان‌هایی مانند کاروتنوئید و لیکوپن، فیبر، انواع ویتامین مانند ویتامین آ و ث و مواد معدنی است.



خواص پاپایا 

آنزیم پاپایا تاثیر فوق العاده ای را بر بدن به جای میگذارد . این میوه تا حدودی  باعث هضم بهتر غذا می‌شود و می‌تواند به سلامت دستگاه گوارش کمک کند. فیبر بالای این میوه، حرکات روده را بهتر می‌کند و در کنار حجم آب زیادی که دارد از یبوست جلوگیری می‌کند.


ویتامین موجود در این میوه تاثیر خاصی بر پوست به جای میگذارند . این میوه سرشار از ویتامین آ میباشد که تاثیر فوق العاده ای بر پوست گذاشته و از این منظور باعث جوانسازی و نیز زیبایی چند برابر پوست نیز میشود . این ویتامین قادر است سلول مرده پوست را به خود جذب کرده و از این رو سطح پوست شفاف تری را به شما میدهد . 


اگر به دنبال راهی برای کاهش وزن خود هستید و میخواهید با استفاده از میوه ها این مشکل را بر طرف کنید ، بهتر است بدانید طبق بررسی  انجام شده توسط   تیم تحقیقاتی ویکی سرا بر روی میوه ها به این نتیجه رسیده ایم که پاپایا تاثیر فوق العاده ای بر بدن گذاشته و از این منظور میتواند از آن برای کاهش وزن و نیز رسیدن به وزن خوب استفاده کرد . 





(0) نظر
X