spring

آخرين اخبار

spring
social
spring

آخرين اخبار

روغن شوید

سه شنبه بیست و هشتم 11 1399

روغن شوید دارای ترکیبات و نیز مواد معدنی زیادی میباشد که برای بدن انسان بسیار مفید میباشد . موارد استفاده از این روغن بسیار متنوع بوده  و در طب سنتی و پزشکی از این روغن نیز برای درمان و نیز رفع بسیاری از بیماری استفاده میشود . علت استفاده بیش از حد از این روغن در طب سنتی به علت  داشتن ترکیبات و نیز مواد معدنی بوده که تاثیر فوق  العاده بر بدن به جای میگذارد . 


تاثیرات روغن شوید بر بدن 

  • روغن شوید در درمان عفونت های قارچی، چه به صورت موضعی و چه خوراکی موثر و فوق العاده کاربردی است. در حالی که اکثر قارچ های طبیعی غشای سلولی را از بین می برد . روغن شوید دارای مقادیر بالایی ویتامین و مواد معدنی بوده که قادر است تا حدودی با عفونت ها و بیماری قارچی که در سطح پوست به وجود میایند نیز مبارزه کنند .

  • روغن شوید حاوی این ماده است و باعث افزایش شیردهی مادر می شود. این روغن بسیار بی خطر است و می تواند روزانه در چای یا نوشیدنی های مادر استفاده شود. حتی اعتقاد بر این است که می توان آن را به طور مستقیم و موضعی در اطراف نوک پستان اعمال مالید، زیرا باعث تحریک اشتها و بهبود تغذیه نوزاد می شود.


  •  بسیاری از افراد جامعه با دلیل مختلف موجود در زندگی امروزه به استرس و نیز اضطراب دچار میشوند . طی این منظور به دنبال مواد گیاهی نیز میباشند که با استفاده از این مواد بتوانند میزان استرس و اضطراب خود را تا حدودی کاهش دهند . طبق بررسی ویکی سرا بر روی روغن طبیعی برای درمان و نیز رفع استرس  میتوانیم از روغن شوید نیز استفاده کنیم . این روغن قادر است تا حدودی استرس و نیز اضطراب شما را کاهش دهد .

(0) نظر
X