spring

آخرين اخبار

spring
social
spring

آخرين اخبار

روغن سنجد

سه شنبه بیست و هشتم 11 1399

روغن سنجد تلخ که به طلای نارنجی معروف است، روغنی بسیار سبک با جذب بالا و مناسب برای انواع پوست ها است. با نگاهی به خواص روغن سنجد تلخ برای پوست، متوجه خواهید شد که چرا این روغن نارنجی رنگ در لیست 5 روغن پر استفاده برای پوست در جهان قرار دارد. روغن سنجد تلخ خواص بیشماری دارد اما در میان این خواص متنوع، روغن سنجد تلخ یک توانایی منحصر به فرد دارد و آن قدرت روشن کنند گی روغن سنجد تلخ است.





خواص روغن سنجد 

 روغن سنجد دارای مقادیر بالایی از ویتامینهای، مواد معدنی، فیبر و پروتئین میباشد . این میوه، به اندازه جوانه گندم، ویتامین E، سه برابر هویج، ویتامین A و ۴ برابر جنسینگ، سوپراکسید دیسموتاز (SOD) ،  آنزیم موجود در این روغن قادر است تا حدودی با رادیکال های آزاد مبارزه کرده و خطر دچار شدن به بیماری مختلف ا نیز تا حدودی کاهش دهد . 


روغن سنجد تلخ می تواند بسیاری از نیازهای پوست شما را پوشش دهد. به این معنا که علاوه بر تخصص اصلی خود یعنی روشن کنند گی، روغن سنجد تلخ مهارت های دیگری نیز دارد. به عنوان مثال، روغن سنجد تلخ یک مرطوب کننده و آبرسان درجه یک است و برای درمان اگزما و پسوریازیس فوق العاده عمل می کند. شما همچنین می توانید به جای استفاده از محصولات شیمیایی گران قیمت، از روغن سنجد تلخ برای پاک کردن آرایش خود استفاده کنید.

طبق بررسی اجمالی رایکا بر روی روغن طبیعی برای درمان و دچار نشدن به بیماری معده و دستگاه گوارش نیز به روغن سنجد بر خوردیم . این روغن طبیعی دارای مواد و نیز ترکیباتی بوده که از بدن در برابر مشکلات و نیز بیماری معده مراقبت کرده و نیز عملکرد معده را بهبود میبخشد . 



(0) نظر
X