spring

آخرين اخبار

spring
social
spring

آخرين اخبار

روغن بنفشه

يکشنبه بیست و ششم 11 1399

روغن بنفشه یکی از روغن گیاهی  که در درمان بسیاری از بیماری از قبیل (سرما خوردگی ، پوست و مو ، بی خوابی ، استرس ، تسکین درد ) و دیگر بیماری جوامع بشری مورد استفاده قرار می گیرد . این روغن دارویی از برگ و گلبرگ های گل بنفشه دست می آید .




خواص روغن بنفشه 

روغن بنفشه طبق برسی رویکا  میتواند مشکلات پوستی را تا حدودی درمان و رفع کند . روغن بنفشه برای تسکین پوستها و نیز بیماری پوستی مفید میباشد . روغن بنفشه میتواند یک درمان طبیعی برای بیماریهای مختلف پوستی مانند آکنه و اگزما باشد . این روغن باعث ایجاد رطوبت در سطح پوست میشود . 

آرتروز گردن

روغن بنفشه دارای ترکیبات ضد التهاب ای بوده است .میتوان از این روغن  برای کاهش التهاب و درد کردن و آرتروز گردن استفاده کرد . روغن را بر نواحی که دچار درد و التهاب ریخته و محل را ماساژ دهید . مشاهده می کنید که درد و التهاب به حد قابل توجه کاهش پیدا کرده است .

سرما خوردگی

 سرما خوردگی و آنفولانزا بیماری میباشد که بخش بالایی از زندگی افراد در ممکن است به خود درگیر کند . روغن بنفشه خاصیت ضد عفونی کننده دارد و از این رو گردش خون را افزایش داده و بدن را وادار به عرق کردن می کند . تا حدودی سرما خوردگی  و  را درمان می کند و نیز آثار سوء در بدن به وجود نمیاید .

(0) نظر
X