spring

آخرين اخبار

spring
social
spring

آخرين اخبار

ماسک برای پوست

سه شنبه نوزدهم 12 1399

زیبایی و نیز شفافیت پوست برای تمام افراد جامعه خصوصا خانم  ها از اهمیت خاصی نیز برخوردار بوده است ، طبق تحقیقات انجام شده توسط تیم سلامتی ویکی سرا برای داشتن پوستی سالم نیز میتوانید از مواد طبیعی نیز استفاده کنید ، در ادامه ویکی سرا میخواهد شما را با ماشک های طبیعی برای سلام پوست نیز آشنا کند . 







سیب‌زمینی یکی از درمان‌های عالی برای جوان‌سازی پوست مفید بوده است . این خوراکی پرمصرف که در تمام خانه‌ها همیشه در دسترس قرار دارد .
سیب زمینی خواص ضد چروک خاصی نیز دارد و می‌توانید  سیب‌زمینی خام را بر روی سطح پوست خود قرار داده و تاثیر فوق العاده آن را بر پوست خود نیز مشاهده کنید ، سیب زمینی باعث خاصیت ارتجاعی در سطح پوست میشود و نیز مواد و آلاینده را از سطح پوست پاک کرده و از آن نظر زیبایی خاصی را برای شما ایجاد میکند .
 
برای جلوگیری از ایجاد چین و چروک در پوست میتوانید از لوسیون گل و برگ ختمی در طول روز استفاده کنید برای آماده کردن لوسیون میتوانید از برگ و گل ختمی خشک شده نیز استفاده کنید ، این ماده دارای ترکیبات و نیز مواد مواد معدنی بوده است که باعث شفافیت پوست و نیز زیبایی پوست میشود .

اگر به دنبال ماده برای شفافیت پوست خود نیز هستید بهتر است بدانید با استفاده از لیمو ترش میتوانید به این خواسته خود نیز دست پیدا کنید ، این ماده‌ی ترش‌مزه یکی از بهترین مواد برای سفید کردن پوست، از بین بردن لکه های پوستی به‌دلیل افزایش سن است و در از بین بردن جای جوش و آکنه نیز مؤثر است. لیمو ترش پوست را شفاف‌تر کرده تا جایی‌ که بعد از استفاده از آن کاملا متوجه بازتر و براق تر شدن پوست صورتتان خود باشید . 

(0) نظر
X